Nepříliš rád bude asi na letošní turnaj Jacka Nicklause vzpomínat Hideki Matsuyama. Vítěz loňského Masters byl totiž minulý týden z The Memorial diskvalifikován za to, že hrál s driverem, který měl na líci hlavy hole označen pro lepší trefení míče. Něco takového pravidla zapovídají, a třebaže pořadatelům trvalo několik jamek, než se na rozhodnutí usnesli, nakonec japonského golfistu stáhli ze hřiště už po první devítce úvodního kola. V Matsuyamově případě jde o jeho vůbec první diskvalifikaci v kariéře a dá se předpokládat, že si na své hole příště dá o poznání větší pozor.
Připravil: Lukáš Pařenica
Zdroj:
https://twitter.com/PGATOUR/status/1532451038783062048
https://twitter.com/TrackingHideki/status/1532515138175107080
Přihlášení Golf News
Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2025, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2025/26
Profil Hot Travel Revue 2025
Profil Hot Equipment Revue 2025
Profil Hot Wellness Revue 2025
Austerlitz Golf Trophy 20.- 23.5.2025
Czech PGA Tour 2025
World Corporate Golf Challenge
Národní finále 13.8.2025
Kaskáda Golf Trophy 2.-5.10.2025
Grandfinále Czech PGA Tour 2025
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.