Golf aktuálně Co stojí jedno logo na čepici profesionála

Hráč se stálou kartou by měl mít nejméně tři až pět korporátních partnerů (firmy nesouvisející s vybavením a oblečením), jejichž logo je na prsou, límci nebo na rukávu, a případně dva či tři další partnery, kteří nevyžadují logo. Stotisícová smlouva běžně zahrnuje dvě povinnosti hráče: den pro komerční natáčení a den v golfovém prostředí, například na pro-am turnaji nebo na klinice. Obecně nese každé logo nejméně 25 000 dolarů a jsou za ně požadovány dvě akce – setkání, pozdravení se sponzorem – na turnajích PGA.
Když uvidíte chlapíka s více logy na prsou, znamená to nejčastěji, že jeho „logoví" sponzoři mu moc neplatí. Špičkové smlouvy obecně nepovolují více log, zato platí o to lépe. Adidas a Under Armour většinou povolují jedno logo navíc na rukávu.

Zdroj: Ivo Doušek


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2025, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...