Mezinárodní olympijský výbor a společnost Alibaba Group zahájily historickou dlouhodobou spolupráci, Alibaba bude celosvětovým olympijským partnerem až do roku 2028. Průlomová spolupráce podpoří splnění vize Mezinárodního olympijského výboru a olympijského hnutí pro olympiádu v roce 2020 v nové digitální éře.
Připojením k celosvětovému sponzorskému programu olympijských partnerů nejvyšší TOP kategorie, se společnost Alibaba stane oficiálním partnerem pro poskytování cloudových služeb a služeb v oblasti elektronického obchodování, stejně jako zakládajícím partnerem Olympijského kanálu.
Spolupráci oznámili prezident Mezinárodního olympijského výboru Tomas Bach, zakladatel a předseda představenstva společnosti Alibaba Group Jack Ma a generální ředitel společnosti Alibaba Group Daniel Zhang na Světovém
ekonomickém fóru ve švýcarském Davosu.
Předseda MOV Thomas Bach řekl: „V tomto novém digitálním světě má společnost Alibaba jedinečnou pozici k tomu, aby pomohla MOV dosáhnout celé řady klíčových cílů vytyčených v programu olympiády v roce 2020, a zároveň pozitivně formovat budoucnost olympijského hnutí. Jedná se o převratnou moderní alianci, která pomůže zvýšit efektivitu organizace Olympijských her do roku 2028 a zároveň podpoří globální vývoj možností v oblasti digitálních médií včetně Olympijského kanálu."
„Spolupráce společnosti Alibaba s MOV je budována na základě sdílených hodnot a společné vize propojení světa a obohacení lidských životů," řekl Jack Ma, zakladatel a předseda představenstva Alibaba Group. „Je pro nás ctí podpořit Olympijské hry v roce 2020 využitím našich inovací a technologií, abychom pomohli posunout olympijské hry do digitální sféry."
V průběhu spolupráce bude přínos společnosti Alibaba k olympijskému hnutí zahrnovat:
•Prvotřídní cloudovou infrastrukturu a cloudové služby, které by
měly pomoci pořádat olympijské hry efektivněji, výkonněji a bezpečněji,
včetně požadavků na analýzy velkých objemů dat;
•Vytvoření globální platformy internetového obchodování pro
subjekty zainteresované do Olympijských her, s cílem zapojit fanoušky a
spojit se s těmi, kteří hledají produkty s oficiální licencí
olympijských her vyrobené držiteli těchto licencí a vybrané sportovní
produkty na celosvětové bázi; a
•Zdokonalení špičkových technologií a know-how společnosti Alibaba v
oblasti digitálních médií pro vývoj a přizpůsobení Olympijského kanálu
čínskému publiku.
„Pro společnost Alibaba je ctí pomoci Mezinárodnímu olympijskému výboru s digitální transformací, která změní charakter her a zároveň se posunout o krok blíž k našemu cíli poskytovat služby 2 miliardám zákazníků," řekl Daniel Zhang, generální ředitel Alibaba Group. „Rozšíříme naše zkušenosti s uspokojováním potřeb dříve narozených uživatelů, abychom přilákali více mladých lidí k olympijskému hnutí a pomohli posílit naši značku v průběhu této historické spolupráce."
Tsunekazu Takeda, předseda marketingové komise MOV, řekl: „Jsme velmi rádi, že můžeme dlouhodobě spolupracovat se společností Alibaba ve prospěch olympijského hnutí. Tato strategická spolupráce podtrhuje globální význam olympijských hodnot a otevírá vzrušující novou kapitolu v této digitální éře."
Společnost Alibaba je první firmou, která navázala dlouhodobou spolupráci s Mezinárodním olympijským výborem do roku 2028 a první čínskou firmou, která se bude podílet na Zimních olympijských hrách v Pekingu v roce 2022.
Společnost Alibaba bude podporovat organizátory jednotlivých Olympijských her a olympijské hnutí na celém světě. Tato práva zahrnují reklamní a propagační využití značek olympiády a obrazových materiálů Olympijských her, stejně jako značky národních olympijských výborů.
Světová aktivační práva společnosti Alibaba zahrnují Zimní olympijské hry v Pchjongčchangu v roce 2018, Olympijské hry v Tokiu v roce 2020, Zimní olympijské hry v Pekingu v roce 2022 a Letní a Zimní olympijské hry v letech 2024, 2026 a 2028 ve městech, která teprve MOV vybere.
Zdroj: TZ, Protext
O Mezinárodním olympijském výboru (MOV)
Mezinárodní olympijský výbor (The International Olympic Committee) je nezisková nezávislá mezinárodní organizace tvořená dobrovolníky, která se snaží budovat lepší svět prostřednictvím sportu. Více než 90 procent svého příjmu investuje do širšího sportovního hnutí, což znamená, že každý den směřuje částka zhruba 3,25 milionu amerických dolarů na pomoc sportovcům a sportovním organizacím na všech úrovních po celém světě.
O společnosti Alibaba Group
Misí společnosti Alibaba Group je usnadnit podnikání kdekoli na světě. Společnost usiluje o vybudování budoucí infrastruktury obchodování. Předpokládá, že se její zákazníci potkají, budou pracovat a žít v systému Alibaba, a že tato firma vydrží alespoň 102 let.
|
Přihlášení Golf News
Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2025, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2025/26
Profil Hot Travel Revue 2025
Profil Hot Equipment Revue 2025
Profil Hot Wellness Revue 2025
Austerlitz Golf Trophy 20.- 23.5.2025
Czech PGA Tour 2025
World Corporate Golf Challenge
Národní finále 13.8.2025
Kaskáda Golf Trophy 2.-5.10.2025
Grandfinále Czech PGA Tour 2025
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.